torsdag 27 januari 2011

1 december 2010

Detta var den häftigaste tårtan jag gjort.
Jag har sett många tuttårtor på nätet och blev så otroligt glad när jag fick beställning på en.


Det var till en jobbarkompis sambo som fyllde 40 år.
Fylld med hallonmousse och geishafluff. Täckt med marsipan och SP.
Jag ville ha en lackeffekt på raffsetet och det tycker jag att jag lyckades med ganska bra med.
Sen är det lite små detaljer som jag tyckte var lite roliga.
Pussmärket på magen och piersingen i bröstvårtan var lite pricken över i.
Naveln var lite svår att få till men jag gjorde ett litet märke och sen satt jag och ristade med en tandpetare för att få fram 'rynkorna'. Sen skulle jag få till namnet och hur gammal han blir, och det försökte jag få till i form av tatueringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar