lördag 22 januari 2011

12 juni 2010

Det blev en lååång och hektiskt dag. Klev upp vid halv sex, åkte härifrån halv sju och kom hem klockan sex på kvällen.

Det var mycket att göra och jag åt ingen frukost och en snabb lunch sen stod jag hela dagen med tårtor.

Det var kul, speciellt med responsen jag fick från både kunder och personal som såg tårtan. Den blev inte riktigt som jag tänkte eftersom de hade beställt samma storlek på alla tårtbottnar så vi fick skära ner några och pussla ihop de som skulle vara större. *fick hjälp på morgonen*, Resulatat blev att det stora inte blev helt runda och absolut inte så höga som jag hade önskat. Men som sagt, det var dekorationerna som gjorde hela tårtan *plus att det var en hög 5-våningstårta*.

Eftersom det var så hektist så hann jag inte knäppa kort själv, men dels så knäppte hon som hade bjudit in mig under arbetets gång,och sen va det en kille i restaurangen som knäppte en hel del kort med en systemkamera så de, sa jag, att jag ville ha oxå.

Först lite bilder på hur det såg ut innan jag åkte. Med alla förberedda dekorationer som jag gjort och även de som är färdiga, allså inte ärbara, bröllopsparet och vigselringarna*.

Sen bilder på den färdiga bröllopstårtan:
Den är fylld med chokladfluff och hallonmousse, täckt med SP och dekorationerna är gjorda FP.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar