torsdag 24 februari 2011

Helgens tårtor

Helgens tårtor är klara och hämtade. Hade tänkt lägga in bilder på Star Warstårtan men det gick inte. Får försöka imorrn istället.

Traktortårtan skulle hämtas 11 på söndagen. När klockan blir 11 så inser jag att jag inte har knäppt några kort! Springer som en galning genom lägenheten och försöker hitta kameran och hittar den inte. Jag får ta min sambos mobil och ta bilder med den.
Hittade kameran senare under soffan men då hade jag lyckats slarva bort minneskortet som hade suttit i datorn. Jag är helt enkelt för slarvig.
Nu måste jag iväg imorrn och köpa nytt minneskort för jag far ju iväg till Ikea Valbo på fredag och då vill jag ju ha lite bilder därifrån.

Återkommer imorrn och hoppas att det går bättre med bilderna då.

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar