onsdag 26 januari 2011

7 Juli 2010

Fram till nu så har jag helt enkelt kopierat hela inlägg från min andra blogg för att lägga in här, men från denna tårta och framåt så är det tårtor som jag inte har lagt ut förut.
Just denna tårta är det helt omöjligt att komma på vad den var fylld med. Men om jag kommer på det eller pratar med henne som beställde den så lägger jag in det.


Födelsedagstårta till jobbarkompis sambo. Och ja, jag har stavat hans namn fel men kom på det i tid och ändrade det innan tårtan hämtades.
Notbladet är målat helt på frihand.
Just att den är röd gjorde att den blev täckt med röd marispan istället för SP. Det är riktigt svårt att färga in mycket SP med röd, svart och mörka färger. Det kan ge en bismak och man får en färgad tunga när man äter den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar