onsdag 4 maj 2011

Rorritårta 31 mars 2011

Den här tårtan har min bästa väns son, som blev 4 år beställt av mig..
Önskemålet var en tårta av marsipan, för det älskar han och att det skulle vara Rorri på den.
Han är för söt, så självklart gjorde jag den till honom.
Tyvärr så kunde inte vi åka till dom och gratta lillkillen för det var dagen innan vi åkte till Marocko och det var så mycket som var tvunget att fixas till det, men som jag förstod det så var den omtyckt och smakade bra..
Dessvärre kommer jag inte ihåg vad den är fylld med, men jag tror att det det var blåbärsgrädde och chokladmousse...
Den är iaf helt gjort i marsipan, dekorationerna är det blandat SP och marsipan för att få lite stadga i dom.
Det svarta som står upp bredvid däcken ska föreställa en bensinpump, det är inte helt tydligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar