onsdag 4 maj 2011

Caketopper IKEA 23 mars

Dom här glömde jag helt bort.
Det var när jag låg i influensan och hade lunginflammation som jag fick veta att jobbet skulle ha tårtkalas för en ny makapär *jag är ledsen, men jag vet inte riktigt vad det var, och vad den heter*, som de skulle börja använda. Jag kunde då inte göra tårtorna men ville ändå vara med på ett hörn så jag gjorde sk caketoppers som dom kunde sätta på tårtorna som dom hade beställt från sätrabagarn.
Lägger inte in bild på de färdiga tårtorna eftersom det inte är jag som gjort dom, men de blev tydligen bra och mina dekorationer var uppskattade iaf. Kul!

Det ska föreställda ikeaner *ikeaanställda* som använder denna makapär... Var för svårt att få till det med pikettröjor, som de ju har på sig egentligen så det blev bara gula tröjor och blå byxor.
Inte det jag är mest stolt över, men övning ger färdighet, heter det ju och jag måste verkligen träna på att göra 'människor'...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar