onsdag 2 februari 2011

Nya beställningar...

Här kommer det hända en del framöver.
Har fått in en del beställningar och tycker att det är roligt att var igång igen.
Dels blir det en star wars tårta (han har ändrat sig från en monstertårta till star wars, så vi får se om han hinner ändra sig igen hihi). Det ska bli en rejäl utmaning, sen har jag ev en beställning på blixten McQueen tårta, den känns rolig, eftersom jag gjorde en till min son och har på det därför 'tränat' lite på det temat.
Ska göra två provtårtor för ett stundande bröllop i juni. Det är en otrolig ära och galet nervöst inför det.
Sen ska jag till IKEA Gävle, fredag-söndag och baka tårtor som vi ska bjuda på. Det blir bättre förberedelser inför det nu eftersom jag har tre dagar där och det är inte en stor bröllopstårta. Mer om den vid ett senare tillfälle.

Så nu är det bara att kavla upp ärmarna, försöka hitta tid, och sätta igång med att baka bottnar, göra dekorationer och fyllningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar