onsdag 16 maj 2012

2 oktober 2011 - Thomas tåg

Nu äntligen har jag tid och möjlighet att lägga in fler bilder på tårtor. Det har bakats även om det inte har hänt så mycket här. Tyvärr är det så att jag inte har skrivit upp vad det är för smaker på tårtorna och det kommer jag inte ihåg så det får bli som det blir. Ska verkligen bli bättre på det här.
Det här är iaf en tårta till en liten kille som har gillat Thomas tåg så länge jag kan minnas. Så då blev det en beställning från han mormor. Jag är nöjd med den även om det alltid är svårt att få till något som har ett så specifikt utseende. Det är ju viktigt att få det så likt som möjligt då, men tycker att jag lyckades. Det var faktiskt mormodern själv som föreslog sju små vagnar med marsipanrosor i, så så fick det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar