onsdag 4 maj 2011

Smörgåstårta 27 april 2011

Jag tror att sambon har tröttnat lite på allt tårtbak och tårtätande som försigår här hemma *ja, inte varje dag men till födelsdagar och så..*, så han ville ha en smörgåstårta när han fyllde år istället, för det är verkligen något han älskar.
Jag jobbade den dagen och kom hem relativt sent, så jag gjorde det lite lätt för mig och bjöd på lite buffé till de som kom för att fira honom, tillsammans med smörgåstårtan då, såklart!

Det är samma fyllningar, med små förändringar, som jag gjorde till min bror, om jag minns rätt. Den hittar du här.

Det är inte jag som tagit bilderna, för då hade det sett lite annorlunda ut..
Med på bilderna kom även en del av buffén med. Köttbullespetten är faktiskt barnens, om det är någon som undrar över de skapelserna. Dom gillade inte så mycket så jag var tvungen att improvisera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar